Webshopunkban cookie-kat használunk, melyek segítenek abban, hogy az Önnek nyújtott szolgáltatásaink a lehető legjobbak legyenek. A webhely további használatával elfogadja a cookie-szabályzatunkban foglaltakat, melyet az információk menüpontban talál.
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

GYIK

Gyakran ismételt kérdések

 

1. Amennyiben nem megfelelő a táska, vagy bőrönd mérete ki lehet cserélni?

 

Igen, természetesen, a kézhezvételtől 14 nap áll a rendelkezésre a cserére. Online ügyfélszolgálatunkon:  vagy telefonon ( 0036 21 3500-888 ) jelezni kell hogy melyik modellre szeretnéd cserélni a terméket. A cserélni kívánt terméket visszaküldheted vagy a GLS futárszolgálat kényelmi csomagcsere szolgáltatásával kicseréljük a termékeket, melynek díja 2000 Ft.

 

2. Van visszavásárlási garancia?

 

Igen, természetesen, a kézhezvételtől 14 napig indok nélkül elállhatsz a vásárlástól.A csomag visszajuttatásának költsége téged terhel. A terméket csak eredeti állapotban és csomagolásban tudjuk visszavenni. Használt, csomagolás nélküli, az eredetivel összeegyeztethetetlen illatot árasztó terméket nem áll módunkban sem cserélni, sem visszavásárolni.

3. A számlát milyen formában kapom meg?

Minden megrendeléshez elektronikus számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk ki, illetve amennyiben regisztrált fiókod van bármikor letöltheted.

4. Mi történik ha nem tudom átvenni a terméket?

 

Ha nem tudod átvenni a terméket, mert nem vagy otthon, vagy a csomagpontra elfelejtettél menni.

A futár háromszor fog próbálkozni, és közben telefonon is próbál elérni, illetve e-mailben és sms-ben is kapsz emlékeztetőt az átvételről.

Amennyiben harmadszor sem sikerül, úgy a csomag visszakerül hozzánk és egy újabb szállítási költség kifizetésével tudjuk újra küldeni.

A csomagponton 5 munkanapig őrzik a csomagodat, ezután visszajön hozzánk.

 

5. Mi történik,, ha a megrendelés leadása után mégis meggondolom magam?

 

Ebben az esetben keresd online ügyfélszolgálatunkat.

Amennyiben még biztosabb szeretnél lenni abban, hogy lemondtad a megrendelést, hívd ügyfélszolgálatunkat a  0036 21 3500-888 telefonszámon.

 

6. Mi történik ha nem veszem át a megrendelt csomagot?

 

Amennyiben nem veszed át a csomagot, úgy rögzítjük az e-mail címedet és a következő vásárláskor egy plusz szállítási költséget számolunk fel, mivel nekünk ki kell fizetnünk

a szállítási költséget akkor is ha nem veszed át a csomagodat.

 

7. Tudok a GLS futárnál is fizetni?

 

Természetesen tudsz, válaszd az utánvétes fizetési lehetőséget a megrendelésed leadásakor.

 

10. Terméket lehet félretenni pár napra?

 

Természetesen, megjegyzésben jelezheted vagy, e-mailben az ügyfélszolgálatunkon.

 

11. Biztonságos a bankkártyás fizetés?

 

Természetesen biztonságos. Bankkártyás fizetési rendszerünk az OTP Simple, Magyarország egyik legnagyobb bankkártyás fizetési rendszere.
A tranzakciókról folyamatos értesítést kapsz az e-mail címedre.

 

12. Tudtok segíteni a pontos méretek egyeztetésében, illetve a modellek kiválasztásában?

 

Természetesen, keresd online ügyfélszolgálatunkat., vagy telefonon a 0036 21 3500-888 os telefonszámon kollégánk segít a választásban.

 

13. Vállaltok garanciát arra hogy egy adott légitársaság járatára ingyenesen felvihető egy bőrönd?

 

Természetesen fedélzeti garanciát adunk minden bőröndünkhöz, amellyeknél jelezzük ezt. Ez azt jelenti hogy ha nem engedik fel az adott járatra a bőröndöt, azon a mérethatáron belül amit megadtunk, és megbüntetnek mi kifizetjük a bírságot és visszavásároljuk a bőröndöt. Illetve minden esetben a légitársaság ügyfélszolgálatán is érdemes a méreteket egyeztetni az utazás előtt.

 

14. Samsonite vagy American Tourister Bőröndöm garanciaidőn belül meghibásodott, milyen módon tudom érvényesíteni a garanciát?

 

Természetesen a garancialevél és a számla másolatával háromféle módon tudod érvényesíteni a garanciát.

A bőröndöt a számlával és a garanciajeggyel leadhatja bármelyik Samsonite üzletben.

Közvetlenül elküldheti a szekszárdi Samsonite szervizbe.

Szervíz / Javító műhely / Service After Sales / Repair Center:
Tózer Tibor
repair.hungary@samsonite.com
Posta cím / Mail : Hungary, 7100, Szekszárd, Keselyűsi út 5.

Illetve visszaküldheti nekünk, és mi továbbítjuk a szerviz felé.

Címünk ahova várjuk a terméket:

Etaska.hu Kft 4461 Nyírtelek

Gábor Áron u 5

 

15.  4 kerekes bőröndöket csak 4 keréken lehet használni?

Igen, csak 4 keréken használhatóak, amennyibben megdöntve 2 keréken használják a bőröndöt a garancia érvényét veszíti.

16.  Merevfalú bőröndök esetén a bőrönd törése esetén érvényesíthető -e garancia?

Sajnos nem, törés esetén nem érvényesíthető a garancia.