Gyakran ismételt kérdések
1. A termék állapotának pontos jelentése:
Raktáron:
A raktáron 24 óra jelzésű termékeinket egy munkanap alatt ki tudjuk szállítani. Amennyiben adott munkanapon 15:00-ig beérkezik hozzánk megrendelésed a következő munkanapon kiszállítjuk a terméket. Csak a GLS futárszolgálattal történő szállítással tudjuk biztosítani az egy munkanapon belüli kiszállítást.
Elérhető státusz:
A termék rendelhető, tehát be tudjuk szerezni, de csak hosszabb szállítási idő alatt, minden esetben keress minket e-mailben megrendelés előtt a szállítási idő egyeztetése miatt. Az elérhető jelzésű termékekre nem vonatkozik a 24 órás szállítás.
Nincs raktáron:
Nincs raktáron jelzésű termékeinket jelenleg nem tudjuk beszerezni, de a közel jövőben lehet újra kapható lesz.
Értesítés kérés:
Amennyiben egy termék nincs raktáron, nem lehet kosarazni viszont az értesítést kérek gombra
kattintva feliratkozhatsz az adott termék hírlevelére. Ezt azt jelenti, hogy ha a termék újra rendelhető állapotba kerül, azonnal rendszerüzenetet küldünk neked, hogy most már meg tudod rendelni a terméket.
2. Fizetési módok:
- 29990 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES szállítás, GLS házhozszállítással és GLS csomagpontra is! + 499 Ft utánvét beszedés díja minden esetben
Házhozszállítással GLS futárszolgálattal |
GLS csomagpontra |
|
Utánvéttel 29990 Ft alatt |
980 Ft + 499 Ft utánvét beszedés díja |
680 Ft + 499 Ft utánvét beszedés díja |
Bankkártyás előrefizetés esetén 29990 Ft alatt |
980 Ft |
680 Ft |
Bankkártyás előrefizetés esetén 29990 Ft felett + 499 Ft utánvét beszedés díja |
INGYENES |
INGYENES |
4. Számla kiküldése:
A számla minden esetben elektronikusan kerül kiküldésre a rendelésben megadott email címre.
Elállás a vásárlástól:
Elállásra a termék kézhezvételétől számított 14 nap áll a vásárló rendelkezésére. Ezen idő alatt
indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól és visszaküldheted a terméket. Az elálláshoz szükséges nyilatkozat megtalálható a weboldalon.
5. Garancia:
Bizonyos termékekre 2 illetve 5 éves garanciát
vállal a gyártó, ezen termékek leírásában külön fel van tüntetve a garanciális idő.
6. Csere:
Amennyiben a termék nem nyerte el tetszésed, viszont szívesen választanál más terméket helyette van lehetősége cserére is.
A csere kétféleképpen történhet:
- vagy visszaküldöd nekünk a terméket, és amint megkapjuk azonnal küldjük neked az újat
- vagy választhatod a GLS kényelmi csomagcsere szolgáltatását, aminek 4000 Ft a díja.
Ez azt jelenti, hogy a futár viszi az új csomagot az új címkével együtt, Te pedig
becsomagolva átadod neki az előző terméket. Így egy időben megtörténik a csere.
7. Visszajelzésre várva:
A visszajelzésre várva státuszváltó üzenetet akkor küldjük vásárlóinknak, amikor levélben jeleztünk
nekik és erre várjuk válaszukat.
Készlethiány miatt nem szállítható:
A terméket, sajnos hosszabb szállítási idővel sem tudjuk beszerezni, ezért a rendelést nem tudjuk
teljesíteni, a rendelés törlésre kerül.
8. Személyes átvétel:
Személyes átvételre üzletben nincs lehetőség, csak házhozszállítással vagy csomagpontra történő szállítással tudunk rendelést rögzíteni.
9. Csomagautomata:
A csomag automatába történő szállításnál vedd figyelembe, hogy az automata méretei nem felelnek meg bőrönd vagy nagyobb termék elhelyezésére.
10. Bőröndméretezés:
A bőrönd mellett feltüntetett méret minden esetben kerekektől a fogantyúig mért teljes hosszt jelenti.
11. Külföldi kiszállítás kérése:
A külföldi kiszállítással kapcsolatos információkat, a Szállítás menünpontban találod.
Szombati kiszállítás:
Kizárólag Budapest területén a GLS futárszolgálat szombati kiszállítást is vállal, ennek plusz költsége 3000 forint.
12. Amennyiben nem megfelelő a táska, vagy bőrönd mérete ki lehet cserélni?
Igen, természetesen, a kézhezvételtől 14 nap áll a rendelkezésre a cserére. Telefonon hétfőtől péntekig 10:00-12:00 között a +36 30 721-9652 -es számon jelezned kell hogy melyik modellre szeretnéd cserélni a terméket és emailben mindezt megerősíteni. (ugyfelszolgalat@etaska.hu) A cserélni kívánt terméket visszaküldheted vagy a GLS futárszolgálat kényelmi csomagcsere szolgáltatásával kicseréljük a termékeket, melynek díja 4000 Ft.
GLS automatán keresztül való visszaküldésre a következő linken keresztül van lehetőség.
13. Van visszavásárlási garancia?
Igen, természetesen, a kézhezvételtől 14 napig indok nélkül elállhatsz a vásárlástól. A csomag visszajuttatásának költsége téged terhel. A terméket csak eredeti állapotban és csomagolásban tudjuk visszavenni. Használt, csomagolás nélküli, az eredetivel összeegyeztethetetlen illatot árasztó terméket nem áll módunkban sem cserélni, sem visszavásárolni.
14. A számlát milyen formában kapom meg?
Minden megrendeléshez elektronikus számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk ki, illetve amennyiben regisztrált fiókod van bármikor letöltheted.
15. Mi történik ha nem tudom átvenni a terméket?
Ha nem tudod átvenni a terméket, mert nem vagy otthon, vagy a csomagpontra elfelejtettél menni.
A futár háromszor fog próbálkozni, és közben telefonon is próbál elérni, illetve e-mailben és sms-ben is kapsz emlékeztetőt az átvételről.
Amennyiben harmadszor sem sikerül, úgy a csomag visszakerül hozzánk és egy újabb szállítási költség kifizetésével tudjuk újra küldeni.
A csomagponton 5 munkanapig őrzik a csomagodat, ezután visszajön hozzánk.
16. Mi történik,, ha a megrendelés leadása után mégis meggondolom magam?
Ebben az esetben keresd ügyfélszolgálatunkat: ugyfelszolgalat@etaska.hu
Amennyiben még biztosabb szeretnél lenni abban, hogy lemondtad a megrendelést, hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 30 721-9652 ( H-P 8-16 óráig ) telefonszámon.
17. Mi történik ha nem veszem át a megrendelt csomagot?
Minden esetben kérünk emailben vagy telefonon jelezd elállási szándékodat.
18. Tudok a GLS futárnál is fizetni?
Természetesen tudsz, válaszd az utánvétes fizetési lehetőséget a megrendelésed leadásakor.
19. Terméket lehet félretenni pár napra?
Természetesen, megjegyzésben jelezheted vagy, e-mailben az ügyfélszolgálatunkon.
20. Biztonságos a bankkártyás fizetés?
Természetesen biztonságos. Bankkártyás fizetési rendszerünk az OTP Simple, Magyarország egyik legnagyobb bankkártyás fizetési rendszere.
A tranzakciókról folyamatos értesítést kapsz az e-mail címedre.
21. Tudtok segíteni a pontos méretek egyeztetésében, illetve a modellek kiválasztásában?
Természetesen, keresd ügyfélszolgálatunkat: ugyfelszolgalat@etaska.hu, vagy telefonon a +36 30 721-9652 ( H-P 8-16 óráig) os telefonszámon kollégánk segít a választásban.
22. Adott légitársaság járatára ingyenesen felvihető bőrönd méreteit hol tudom ellenőrizni?
A bőröndök méretei tájékoztató jellegűek.Minden esetben a légitársaság ügyfélszolgálatán érdemes a méreteket ellenőrizni és egyeztetni az utazás előtt.
23. Samsonite vagy American Tourister Bőröndöm garanciaidőn belül meghibásodott, milyen módon tudom érvényesíteni a garanciát?
Természetesen a garancialevél és a számla másolatával háromféle módon tudod érvényesíteni a garanciát.
A bőröndöt a számlával és a garanciajeggyel leadhatja bármelyik Samsonite üzletben.
Közvetlenül elküldheti a szekszárdi Samsonite szervizbe.
Szervíz / Javító műhely / Service After Sales / Repair Center:
Tózer Tibor
repair.hungary@samsonite.com
Posta cím / Mail : Hungary, 7100, Szekszárd, Keselyűsi út 5.
Illetve visszaküldheti nekünk, és mi továbbítjuk a szerviz felé.
Címünk ahova várjuk a terméket:
Etaska.hu Kft 4461 Nyírtelek
Tokaji út 60.
24. 4 kerekes bőröndöket csak 4 keréken lehet használni?
Igen, csak 4 keréken használhatóak, amennyibben megdöntve 2 keréken használják a bőröndöt a garancia érvényét veszíti.
25. Merevfalú bőröndök esetén a bőrönd törése esetén érvényesíthető -e garancia?
Sajnos nem, törés esetén nem érvényesíthető a garancia. Mechanikai behatás(ütés) esetén keletkező repedésre, törésre a gyártói garancia nem vonatkozik!
Amennyiben a repülőtéren hanyag csomagkezelésből adódóan keletkezik kár, az ott felvett jegyzőkönyv alapján a repülőtársaságnál kérhetnek kártérítést!
26. Garancián túli javítás esetén hol tudom javíttatni a bőröndömet?
- Budapest, Javító Centrum, VIII. ker. Harminckettesek tere 6/A. Tel: 0036 1 313-0552
- Jakab Javító Kft., 1078 Budapest, Hernád utca 7. tel: 20-9114820
- Szeged, Sas Mihály, Kálvária sgt. 30. Tel: 30-9135900
27. Rendelés módosítása:
- Történhet e-mailben ugyfelszolgalat@etaska.hu, illetve telefonon keresztül a +36 30 721-9652 (H-P 8-16 óráig) -os telefonszámon.
- A rendelés leadásának napján délután 15:00 óráig.
28. Rendelés lemondása:
- Történhet e-mailben ugyfelszolgalat@etaska.hu, illetve telefonon hétfőtől péntekig 8:00-16:00 között a +36 30 721-9652 -es számon.
- A rendelés leadásának napján délután 15:00 óráig.
29. Sikertelen fizetés:
- Sikertelen bankkártyás fizetés esetén a megrendelés automatikusan törlődik.
- Ilyenkor egy új megrendelés leadása szükséges.
30. Csomagszám:
- Nyugodtan keresd ügyfélszolgálatunkat e-mailben ugyfelszolgalat@etaska.hu, vagy telefonon a +36 30 721-9652 (H-P 8-16 óráig) telefonszámon.
- Kollégánk segíteni fog.
31. Hol jár a csomagom?
- Az alábbi linken a csomagszámod segítségével nyomon tudod követni, hogy a csomagod hol jár éppen.
- https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
32. GLS-nél a címmódosítás:
- Csomagszámmal a GLS központi telefonszámán keresztül történik a módosítás: 06 29-886670
33. Rendelés után milyen visszaigazolást kell kapnom, ha nem kapok mit tegyek:
- A rendelés leadásánál megadott e-mail címre küldünk egy vissza igazoló emailt
- Ha nem érkezik ilyen email keresse nyugodtan ügyfélszolgálatunkat
34. Reklamáció:
- A reklamációját minden esetben kérjük, hogy e-mailben küldje meg részünkre.
- Az e-mailnek tartalmaznia kell: A megrendelés számát, a számlát illetve egy képet a hibás termékről.
35. Számla módosítása:
- A számla utólag nem módosítható.