Webshopunkban cookie-kat használunk, melyek segítenek abban, hogy az Önnek nyújtott szolgáltatásaink a lehető legjobbak legyenek. A webhely további használatával elfogadja a cookie-szabályzatunkban foglaltakat, melyet az információk menüpontban talál.
Menü

Gyakran Ismételt Kérdések

Gyakran ismételt kérdések

1.  A termék állapotának pontos jelentése:

Raktáron:

A raktáron 24 óra jelzésű termékeinket egy munkanap alatt ki tudjuk szállítani. Amennyiben adott munkanapon 15:00-ig beérkezik hozzánk megrendelésed a következő munkanapon kiszállítjuk a terméket csak a GLS futárszolgálattal.

Elérhető státusz:

A termék rendelhető, tehát be tudjuk szerezni, de csak hosszabb szállítási idő alatt, minden esetben keress minket e-mailben megrendelés előtt a szállítási idő egyeztetése miatt. Az elérhető jelzésű termékekre nem vonatkozik a 24 órás szállítás.

Nincs raktáron:

Nincs raktáron jelzésű termékeinket jelenleg nem tudjuk beszerezni, de a közel jövőben lehet újra kapható lesz.

Értesítés kérés:

Amennyiben egy termék nincs raktáron, nem lehet kosarazni viszont az értesítést kérek gombra
kattintva feliratkozhatsz az adott termék hírlevelére.
 Ezt azt jelenti, hogy ha a termék újra rendelhető állapotba kerül, azonnal rendszerüzenetet küldünk neked, hogy most már meg tudod rendelni a terméket.

2.  Fizetési módok:

- 29990 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES szállítás, GLS házhozszállítással és GLS csomagpontra is! + 499 Ft utánvét beszedés díja minden esetben

 

Házhozszállítással GLS futárszolgálattal

GLS csomagpontra

Utánvéttel 29990 Ft alatt

980 Ft + 499 Ft utánvét beszedés díja

680 Ft + 499 Ft utánvét beszedés díja

Bankkártyás előrefizetés esetén 29990 Ft alatt

980 Ft

680 Ft

Bankkártyás előrefizetés esetén  29990 Ft felett

+ 499 Ft utánvét beszedés díja

INGYENES

INGYENES

4.  Számla kiküldése:

A számla minden esetben elektronikusan kerül kiküldésre a rendelésben megadott email címre.

Elállás a vásárlástól:

Elállásra a termék kézhezvételétől számított 14 nap áll a vásárló rendelkezésére. Ezen idő alatt
indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól és visszaküldheted a terméket. Az elálláshoz szükséges nyilatkozat megtalálható a weboldalon.

5.  Garancia:

Bizonyos termékekre 2 illetve 5 éves garanciát
vállal a gyártó, ezen termékek leírásában külön fel van tüntetve a garanciális idő. 

6.  Csere:

Amennyiben a termék nem nyerte el tetszésed, viszont szívesen választanál más terméket helyette van lehetősége cserére is.

A csere kétféleképpen történhet:
- vagy visszaküldöd nekünk a terméket, és amint megkapjuk szállítási költség nélkül
küldjük neked az újat
- vagy választhatod a GLS kényelmi csomagcsere szolgáltatását, aminek 4000 Ft a díja.
Ez azt jelenti, hogy a futár viszi az új csomagot az új címkével együtt, Te pedig
becsomagolva átadod neki az előző terméket. Így egy időben megtörténik a csere.

 7.  Visszajelzésre várva:

A visszajelzésre várva státuszváltó üzenetet akkor küldjük vásárlóinknak, amikor levélben jeleztünk
nekik és erre várjuk válaszukat.

Készlethiány miatt nem szállítható:

A terméket, sajnos hosszabb szállítási idővel sem tudjuk beszerezni, ezért a rendelést nem tudjuk
teljesíteni, a rendelés törlésre kerül.

8.  Személyes átvétel:

Személyes átvételre üzletben nincs lehetőség, csak házhozszállítással vagy csomagpontra történő szállítással tudunk rendelést rögzíteni. 

9.  Csomagautomata:

A csomag automatába történő szállításnál vedd figyelembe, hogy az automata méretei nem felelnek meg bőrönd vagy nagyobb termék elhelyezésére.

10.  Bőröndméretezés:

A bőrönd mellett feltüntetett méret minden esetben kerekektől a fogantyúig mért teljes hosszt jelenti.

11.  Külföldi kiszállítás kérése:

A külföldi kiszállítással kapcsolatos információkat, a Szállítás menünpontban találod.

Szombati kiszállítás:
Kizárólag Budapest területén a GLS futárszolgálat szombati kiszállítást is vállal, ennek plusz költsége 3000 forint.

12. Amennyiben nem megfelelő a táska, vagy bőrönd mérete ki lehet cserélni?

Igen, természetesen, a kézhezvételtől 14 nap áll a rendelkezésre a cserére. Telefonon hétfőtől péntekig 10:00-12:00 között a +36 30 721-9652 -es számon jelezned kell hogy melyik modellre szeretnéd cserélni a terméket és emailben mindezt megerősíteni. (ugyfelszolgalat@etaska.hu) A cserélni kívánt terméket visszaküldheted vagy a GLS futárszolgálat kényelmi csomagcsere szolgáltatásával kicseréljük a termékeket, melynek díja 4000 Ft. 

13. Van visszavásárlási garancia?

Igen, természetesen, a kézhezvételtől 14 napig indok nélkül elállhatsz a vásárlástól. A csomag visszajuttatásának költsége téged terhel. A terméket csak eredeti állapotban és csomagolásban tudjuk visszavenni. Használt, csomagolás nélküli, az eredetivel összeegyeztethetetlen illatot árasztó terméket nem áll módunkban sem cserélni, sem visszavásárolni.

14. A számlát milyen formában kapom meg?

Minden megrendeléshez elektronikus számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk ki, illetve amennyiben regisztrált fiókod van bármikor letöltheted.

15. Mi történik ha nem tudom átvenni a terméket?

Ha nem tudod átvenni a terméket, mert nem vagy otthon, vagy a csomagpontra elfelejtettél menni.

A futár háromszor fog próbálkozni, és közben telefonon is próbál elérni, illetve e-mailben és sms-ben is kapsz emlékeztetőt az átvételről.

Amennyiben harmadszor sem sikerül, úgy a csomag visszakerül hozzánk és egy újabb szállítási költség kifizetésével tudjuk újra küldeni.

A csomagponton 5 munkanapig őrzik a csomagodat, ezután visszajön hozzánk.

16. Mi történik,, ha a megrendelés leadása után mégis meggondolom magam?

Ebben az esetben keresd ügyfélszolgálatunkat: ugyfelszolgalat@etaska.hu

Amennyiben még biztosabb szeretnél lenni abban, hogy lemondtad a megrendelést, hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 30 721-9652 ( H-P 8-16 óráig )  telefonszámon.

17. Mi történik ha nem veszem át a megrendelt csomagot?

Minden esetben kérünk emailben vagy telefonon jelezd elállási szándékodat.

18. Tudok a GLS futárnál is fizetni?

Természetesen tudsz, válaszd az utánvétes fizetési lehetőséget a megrendelésed leadásakor.

19. Terméket lehet félretenni pár napra?

Természetesen, megjegyzésben jelezheted vagy, e-mailben az ügyfélszolgálatunkon.

20. Biztonságos a bankkártyás fizetés?

Természetesen biztonságos. Bankkártyás fizetési rendszerünk az OTP Simple, Magyarország egyik legnagyobb bankkártyás fizetési rendszere.
A tranzakciókról folyamatos értesítést kapsz az e-mail címedre.

21. Tudtok segíteni a pontos méretek egyeztetésében, illetve a modellek kiválasztásában?

Természetesen, keresd ügyfélszolgálatunkat: ugyfelszolgalat@etaska.hu, vagy telefonon a +36 30 721-9652 ( H-P 8-16 óráig) os telefonszámon kollégánk segít a választásban.

22. Adott légitársaság járatára ingyenesen felvihető bőrönd méreteit hol tudom ellenőrizni?

A bőröndök méretei tájékoztató jellegűek.Minden esetben a légitársaság ügyfélszolgálatán érdemes a méreteket ellenőrizni és egyeztetni az utazás előtt.

23. Samsonite vagy American Tourister Bőröndöm garanciaidőn belül meghibásodott, milyen módon tudom érvényesíteni a garanciát?

Természetesen a garancialevél és a számla másolatával háromféle módon tudod érvényesíteni a garanciát.

A bőröndöt a számlával és a garanciajeggyel leadhatja bármelyik Samsonite üzletben.

Közvetlenül elküldheti a szekszárdi Samsonite szervizbe.

Szervíz / Javító műhely / Service After Sales / Repair Center:
Tózer Tibor
repair.hungary@samsonite.com
Posta cím / Mail : Hungary, 7100, Szekszárd, Keselyűsi út 5.

Illetve visszaküldheti nekünk, és mi továbbítjuk a szerviz felé.

Címünk ahova várjuk a terméket:

Etaska.hu Kft 4461 Nyírtelek

Tokaji út 60.

24.  4 kerekes bőröndöket csak 4 keréken lehet használni?

Igen, csak 4 keréken használhatóak, amennyibben megdöntve 2 keréken használják a bőröndöt a garancia érvényét veszíti.

25.  Merevfalú bőröndök esetén a bőrönd törése esetén érvényesíthető -e garancia?

Sajnos nem, törés esetén nem érvényesíthető a garancia. Mechanikai behatás(ütés) esetén keletkező repedésre, törésre a gyártói garancia nem vonatkozik!

Amennyiben a repülőtéren hanyag csomagkezelésből adódóan keletkezik kár, az ott felvett jegyzőkönyv alapján a repülőtársaságnál kérhetnek kártérítést!

26. Garancián túli javítás esetén hol tudom javíttatni a bőröndömet?

- Budapest, Javító Centrum, VIII. ker. Harminckettesek tere 6/A. Tel: 0036 1 313-0552 

- Jakab Javító Kft., 1078 Budapest, Hernád utca 7.  tel: 20-9114820

- Szeged, Sas Mihály,  Kálvária sgt. 30. Tel: 30-9135900
 

27. Rendelés módosítása:

- Történhet e-mailben ugyfelszolgalat@etaska.hu, illetve telefonon keresztül a +36 30 721-9652 (H-P 8-16 óráig) -os telefonszámon.

- A rendelés leadásának napján délután 15:00 óráig.
 

28. Rendelés lemondása:

- Történhet e-mailben ugyfelszolgalat@etaska.hu, illetve telefonon hétfőtől péntekig 8:00-16:00 között a +36 30 721-9652 -es számon.

- A rendelés leadásának napján délután 15:00 óráig.
 

29. Sikertelen fizetés:

- Sikertelen bankkártyás fizetés esetén a megrendelés automatikusan törlődik.

- Ilyenkor egy új megrendelés leadása szükséges.
 

30. Csomagszám:

- Nyugodtan keresd ügyfélszolgálatunkat e-mailben ugyfelszolgalat@etaska.hu, vagy telefonon a +36 30 721-9652 (H-P 8-16 óráig) telefonszámon.

- Kollégánk segíteni fog.
 

31. Hol jár a csomagom?

- Az alábbi linken a csomagszámod segítségével nyomon tudod követni, hogy a csomagod hol jár éppen.

https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
 

32. GLS-nél a címmódosítás:

- Csomagszámmal a GLS központi telefonszámán keresztül történik a módosítás: 06 29-886670

33. Rendelés után milyen visszaigazolást kell kapnom, ha nem kapok mit tegyek:

- A rendelés leadásánál megadott e-mail címre küldünk egy vissza igazoló emailt

- Ha nem érkezik ilyen email keresse nyugodtan ügyfélszolgálatunkat

34. Reklamáció:

- A reklamációját minden esetben kérjük, hogy e-mailben küldje meg részünkre.

- Az e-mailnek tartalmaznia kell: A megrendelés számát, a számlát illetve egy képet a hibás termékről.
 

35. Számla módosítása:

- A számla utólag nem módosítható.

Keresés